متفرقه

9 راهکار داشتن زندگی طولانی

1. برای سرطان پوست غربالگری شوید

ممکن است در سنین نوجوانی و بیست سالگی آرزوی برنزه شدن داشته باشید، اما لکه‌های خورشیدی و ترس‌های سرطان پوستی که در این مسیر به وجود می‌آیند را نباید ساده گرفت. آکادمی پوست آمریکا غربالگری سالانه سرطان پوست را توصیه می کند که از سن 40 سالگی شروع شود، با این فرض که قبلا هیچ سرطان پوستی نداشته اید یا سابقه خانوادگی ملانوم دارید. یک متخصص پوست دارای گواهی هیئت مدیره. ملانوم اکنون سرطان پوست شماره دو در زنان جوان است، بنابراین غیرقابل پیش بینی نیست که این موارد در مراحل اولیه ایجاد شوند. اگر فقط یک بار در یک اتاق برنزه بوده اید، عاقلانه است که به آن مبتلا شوید. گوهارا می گوید: غربالگری سرطان پوست.روش دانلود از اینستاگرام معرفی شده است.

2. به یاد داشته باشید که بایستید

صرف نظر از حجم کاری شما، استراحت های کوچک در طول روز برای مراقبت از کارتان غیرقابل مذاکره است. “یکی از بزرگترین اشتباهاتی که مردم در مورد سلامت قلب می توانند مرتکب شوند این است که قلب خود را نادیده می گیرند. همه آنقدر مشغول هستند که تمام روز پشت میز خود می نشینند و کار می کنند. آنها باید به یاد داشته باشند که بلند شوند و راه بروند. عادت های بد. دکتر گلدبرگ می گوید، مانند سیگار کشیدن و زیاد نشستن می تواند خطر حمله قلبی را افزایش دهد.بهترین آموزشگاه ترکی استانبولی را کلیک نمایید.

3. نفس عمیق بکشید

“وقتی نفس های عمیق و کامل می کشید و این روش را به عنوان روشی که همیشه نفس می کشید اتخاذ می کنید، می توانید پاسخ استرس را از خود دور نگه دارید. تنفس عمیق و کامل با دسترسی به بخشی از سیستم عصبی، احساس آرامش و آرامش درونی بیشتری ایجاد می کند. تاکر می گوید که به ما اجازه استراحت و هضم می دهد.

4. از پزشک خود در مورد قلب خود بپرسید

در اصل، تغذیه سالم و ورزش می تواند به سلامت قلب شما کمک کند، اما بهتر است در مورد سایر موارد بدن با یک متخصص مشورت کنید. با پزشک مراقبت های اولیه خود برنامه ریزی کنید تا در مورد عوامل خطر شخصی خود بیاموزید. در مورد فشار خون خود خواهید آموخت و آزمایشگاه هایی را برای بررسی سطح کلسترول و گلوکز خود در نظر خواهید گرفت. با اطلاعاتی در مورد سابقه بیماری قلبی در خانواده خود به قرار ملاقات بروید [ دکتر گلدبرگ می گوید تا پزشک بهترین و دقیق ترین توصیه های ممکن را برای حفظ سلامت قلب به شما ارائه دهد.

5. با الکل قطع ارتباط کنید

ساعات بسیار زیاد خوشحالی باعث می شود زمان نه چندان شادی در راه باشد. اول، این مسئله وجود دارد که خوردن غذا اغلب جایگزین زمان شما در باشگاه می شود. به علاوه، با گذشت زمان، مصرف بیش از حد الکل می تواند خطر ابتلا به فشار خون بالا، بیماری قلبی، برخی سرطان ها و زوال عقل را افزایش دهد. وایت توصیه می کند برای جلوگیری از افزایش وزن و اثرات منفی مصرف بیش از حد بر سلامتی، حداکثر یک وعده برای زنان و دو وعده برای مردان الکل مصرف کنید.

6. به متابولیسم خود کمک کنید

به نظر می رسد در جوانی، بدن ما بدون هیچ کمکی به طور موثر کار می کند. با این حال، با افزایش سن، برای حفظ وزن سالم باید به متابولیسم خود کمک کنید. متابولیسم ما پس از 25 سالگی در هر دهه یک تا دو درصد کاهش می‌یابد، که می‌تواند منجر به افزایش وزن ناسالم و ناخواسته شود. دلایل فیزیولوژیکی برای افزایش وزن ما وجود دارد، اما دلایل روانی و عوامل اجتماعی-اقتصادی زیادی نیز وجود دارد. ورزش منظم باعث افزایش وزن ما می‌شود. وایت می گوید متابولیسم و ​​همچنین خوردن شش وعده غذایی کوچک در طول روز می تواند کمک کننده باشد.

7. از اختلالات خواب اجتناب کنید

تلویزیون را خاموش کنید، گوشی خود را زمین بگذارید و بدن خود را خاموش کنید. وقتی صحبت از تناسب اندام و سلامتی به میان می آید، خواب در راس لیست نیازها قرار دارد. بد غذا خوردن می تواند بر خواب تأثیر بگذارد و ورزش نکردن نیز می تواند خواب را مختل کند. خواب خوب همچنین برای دستیابی به اهداف شکم صاف بسیار مهم است، که خوب است زیرا طولانی تر زندگی خواهید کرد، درست است؟

8. برای یادگیری چیزهای جدید تلاش کنید

تاکر می گوید: “به یادگیری چیزهای جدید در طول زندگی خود ادامه دهید. وقتی مغز خود را تحریک می کنید و آن را فعال نگه می دارید، به کار شما ادامه می دهد. همچنین حس داشتن هدف را افزایش می دهد.”

9. از محصولات معمولی و طبیعی در برنامه های روزانه سلامت استفاده کنید

“مصرف روزانه ادویه های مختلف رایج (هیچ چیز عجیب و غریب) متون علمی گسترده ای را برای حمایت از اثرات فارماکولوژیک انسان ایجاد می کند. [سعی کنید از] دارچین (برای کنترل قند)، زردچوبه (برای التهاب)، دانه کرفس (برای فشار خون)، هل (برای ضد فشار خون) استفاده کنید. ایرا اس. پاستور، مدیر عامل شرکت پزشکی احیا کننده Bioquark Inc می گوید: اثرات فیبروتیک) و میخک (برای پیشگیری از پیوند متقابل).

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا