متفرقه

چگونه جذاب تر باشیم: 6 روش مطابق علم

تحقیقات نشان داده است که افراد جذاب می توانند سالانه 14 درصد بیشتر از همتایان کم جذاب خود درآمد کسب کنند. در حالی که برخی از این موارد صرفاً بر اساس ظاهر است، جذابیت به نحوه حمل خود، نحوه رفتار با مردم و نوع افرادی که با آنها معاشرت می کنید نیز بستگی دارد. به گفته علم اینگونه می توان جذاب تر شد. زیبایی صورت

(یادداشت تحریریه: از آنجایی که ما در اینجا در مورد انواع بدن صحبت می کنیم، می خواستیم این را روشن کنیم: هر تیپ بدنی کاملاً خوب است و افراد مختلف ترجیحات متفاوتی دارند. این مطالعات به میانگین ها توجه می کنند، بنابراین خیلی آنهارا جدی نگیرید.)

چگونه جذاب تر باشیم: 11 راه

1. چانه خود را بالا نگه دارید.

مردم اغلب استخوان فک بزرگ را به عنوان یک ویژگی مردانه می بینند، بر اساس نام شگفت انگیز “جذابیت چهره: تحقیقات مبتنی بر تکامل”، یک مقاله مروری که در سال 2011 منتشر شد. نویسندگان خاطرنشان می کنند که ویژگی های جنسی ثانویه (مانند گونه های مشخص و استخوان های فک بزرگ) ممکن است ژنتیکی را نشان دهند. استحکام – قدرت.

چرا؟ خوب، یک نظریه مقاومت انگلی است. با ما همراه باشید: هورمون‌هایی مانند تستوسترون باعث ایجاد ویژگی‌های جنسی ثانویه می‌شوند و از آنجایی که این هورمون‌ها سیستم ایمنی سالم را نیز تقویت می‌کنند، استخوان‌های فک قوی می‌توانند به همسر بالقوه شما نشان دهند که نسبتاً در برابر انگل‌ها مقاوم هستید. این نیز اطلاعات بسیار خوبی است که باید برای ایجاد یک برداشت اول مناسب (یا شاید بحث انگل را برای قرار دوم ذخیره کنید).

جدا از آن، طبق مطالعه‌ای که توسط PNAS در سال 2016 منتشر شد، مردانی که چانه‌شان را بالا نگه می‌دارند، از نظر روان‌شناختی قاطع‌تر و با اعتماد به نفس‌تر هستند. همچنین برای مردان و زنان جذاب‌تر است، زیرا به مشخص شدن خط فک و ایجاد یک اثر لاغری برای ناحیه گردن کمک می‌کند، بنابراین سعی کنید تا حد امکان چانه خود را بالا نگه دارید.

2. استفاده از عینک آفتابی را در نظر بگیرید.

ونسا براون، مدرس دانشگاه ناتینگهام ترنت، مطالعه‌ای را طراحی کرد تا مشخص کند چرا عینک‌های آفتابی بسیار عالی به نظر می‌رسند. درست است، او آن را با عبارات علمی تر بیان کرد، اما در پایان روز، او در حال تحقیق در مورد این بود که چرا یک جفت ری-بن می تواند یک سگ را به براد پیت تبدیل کند. در هر صورت، او چند توضیح احتمالی پیدا کرد.

Celebrating Women's Day - Northern Natal News

عینک آفتابی چشم‌ها را پنهان می‌کند (duh)، که براون معتقد است فضایی مرموز در اطراف کاربر ایجاد می‌کند. او به The Cut گفت: «چشم ها منبع عظیمی از اطلاعات و آسیب پذیری برای انسان هستند. اگر می‌خواهید رمانتیک شوید، پرورش حس رمز و راز همیشه سودمند است.

عینک آفتابی همچنین با پوشاندن هرگونه ناهنجاری جزئی در اطراف چشم، تقارن صورت را بهبود می بخشد. به عنوان مثال، ممکن است متوجه شوید که یکی از چشمان شما بالاتر روی صورت شما قرار دارد، یا ممکن است یک مردمک کمی بزرگتر از دیگری باشد. این کاملا طبیعی است، اما مردم معمولاً هنگام انتخاب همسر، چهره های متقارن را ترجیح می دهند. فقط نسبت طلایی زیبایی را در نظر بگیرید، که تقارن چهره را برای تعیین جذابیت اندازه گیری می کند.

در نهایت، افراد مشهور و مدل‌ها اغلب از عینک آفتابی استفاده می‌کنند، بنابراین براون معتقد است که احتمالاً برخی از عوامل اجتماعی دخیل هستند. هنگامی که صحبت از شکل دادن به ایده های فرهنگی ما در مورد جذابیت (و غیر) است، هرگز به قدرت تبلیغات شک نکنید.

3. سطح آدرنالین خود را افزایش دهید.

بیایید بگوییم که شما در نهایت با آن دختر جذاب در خیابان قرار ملاقات گذاشتید. آیا باید به کافی شاپ محلی بروید یا بلیط سمفونی تهیه کنید؟ اگر به این فکر می کنید که چگونه در قرار خود جذاب تر باشید، چیز هیجان انگیزتری را در نظر بگیرید. مطالعات نشان می‌دهد که آدرنالین به‌عنوان یک داروی غرایز جنسی طبیعی عمل می‌کند، و حتی ممکن است به آرام کردن اعصاب‌تان به شیوه‌ای عجیب کمک کند (اگر توجهتان به جای دیگری باشد، روی دوست‌داشتنی بودنتان تمرکز نخواهید کرد).

حتی ممکن است یک ورزش شدید را در نظر بگیرید. مطالعه‌ای در سال ۲۰۱۴ در دانشگاه آلاسکا نشان داد که زنان بیشتر جذب مردانی می‌شوند که «خطرات شکارچی-گردآورنده» را انجام می‌دهند، که شامل فعالیت‌هایی مانند غواصی در اعماق دریا، غواصی شدید و دوچرخه‌سواری در کوهستان است. ما مطمئن نیستیم که آیا شکارچیان باستانی واقعاً تانک غواصی می‌پوشیدند یا خیر، اما ما به قول این محققان عمل می‌کنیم.

4. به آندروژنی فکر کنید.

زنان یک مرد بزرگ، تنومند و مردانه می خواهند، درست است؟ نه همیشه. مطالعه‌ای در سال 1983 نشان داد که افرادی که ترکیبی از ویژگی‌های مردانه و زنانه دارند، معمولاً جذاب هستند. این اثر به هر دو صورت است – مردان تمایل دارند از پسر بچه‌ها قدردانی کنند، اگرچه هنوز هم عموماً چهره‌های زنانه را ترجیح می‌دهند.

اگر تا حدودی ویژگی های آندروژنی دارید، آنها را پنهان نکنید. با پوشیدن لباس هایی که واقعاً دوست دارید و نشان دادن جنبه حساسی که معمولاً برای خود نگه می دارید، با همسر احتمالی خود صادق تر هستید. و احتمالاً از افزایش اعتماد به نفس متوسطی بهره مند خواهید شد، زیرا تظاهر به فردی که نیستید ندارید. اگر شما یک مرد فوق العاده مردانه هستید، نگران نباشید – ما در اینجا فقط در مورد میانگین ها صحبت می کنیم، بنابراین ریش بلند شما، شما را رد صلاحیت نمی کند.

اسپری بدن اما ممکن است…

5. در مصرف عطر یا ادکلن زیاده روی نکنید.

اسپری بدن، ادکلن ها و عطرها همگی این قدرت را دارند که فرد را کم و بیش جذاب کنند. برای درک بهتر نحوه تعامل ادکلن با رایحه طبیعی خود، به ویدیوی ما در زیر نگاه کنید.

6. لبخند زدن را متوقف کنید (یا زیاد لبخند بزنید).

غمگین نباشید، اما لبخند هم نزنید. مطالعه ای در دانشگاه بریتیش کلمبیا نشان داد که مردان شاد کارشان تمام میشود. شرکت کنندگان به عکس های مردانی که به وضوح احساسات خود را نشان می دادند رتبه بندی کردند. مردانی که خوشحال به نظر می رسیدند پس از مردانی قرار گرفتند که غرور قابل مشاهده (تا حدودی انتظار می رفت) و شرم (تا حدودی غیرمنتظره) نشان می دادند. حرکات شکم برای بانوان

مسلماً، این مطالعه برای ارزیابی «واکنش‌های روده در مورد جذابیت» انجام شد، بنابراین شادی ممکن است یک ویژگی دوست‌داشتنی‌تر در یک شریک زندگی طولانی‌مدت باشد. در مقابل، مردان زنان شاد را جذاب‌تر می‌دانستند. احتمالاً دلایل جامعه شناختی زیادی برای این پدیده عجیب وجود دارد، اما نکته مهم این است: اگر مرد هستید، بهتر است شروع به تمرین چهره جدی خود کنید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا