اخبار

بذر هایی ک توانایی تغییر در ژن ها را دارند

ما در سال‌های گذشته دستاوردهای قابل توجهی در این زمینه داشته‌ایم و برنامه‌ایم که تا سال 2025 بارگیری مواد مغذی را در آبراه‌های خود تا 20 درصد کاهش دهیم. ما با شرکت‌های کود به نیروها پیوسته‌ایم تا به کشاورزان در مورد “4Rs” آموزش دهیم: رویکردی مبتنی بر علم برای «منبع مناسب مواد مغذی را با سرعت و زمان مناسب در مکان مناسب» اعمال کنید. این برنامه اکنون بر نحوه استفاده از کودها در نزدیک به 3 میلیون هکتار زمین کاری در ایندیانا، اوهایو و میشیگان تأثیر می‌گذارد و با حمایت برنامه‌های صورتحساب مزرعه‌ای که به عنوان مثال به ما در حفاظت از کیفیت آب Fish Creek کمک کرده است، به سرعت در حال رشد است. ، نهری که به رودخانه سنت جوزف در اوهایو می ریزد. این نهر محل زندگی سه گونه صدف در خطر انقراض است، از جمله صدف مرواریدی پنجه گربه سفید که در هیچ کجای زمین یافت نمی شود. ترشح شیر بدون بارداری دلایل و درمانها را مطالعه نمایید.

لایحه مزرعه همچنین با پرداخت پول به کشاورزانی که تالاب ها را در اموال خود احیا می کنند، به ما کمک می کند تا از حوزه های آبخیز محافظت کنیم. این تالاب ها به عنوان فیلترهای طبیعی عمل می کنند و به کاربران پایین دست آب منبع تمیزتری از آب شیرین می دهند. به عنوان مثال، در دره می سی سی پی پایین، بودجه صورتحساب مزرعه به ما و شرکای ما کمک کرده است تا 700000 هکتار از زمین های کشاورزی حاشیه ای در دشت های سیلابی را به جنگل ها و تالاب ها بازگردانیم و از بازیابی خرس های سیاه در زمین های جنگلی جنگلی لوئیزیانا حمایت کنیم.چگونه کودکان را تربیت کنیم؟

در نهایت، لایحه مزرعه حمایت مستقیم از حفاظت از زمین از طریق حق ارتفاق را فراهم می کند، که در آن کشاورزان موافقت می کنند که به طور دائم بخش هایی از زمین های خود را برای حفاظت کنار بگذارند. در سال جاری، پرداخت قبوض مزارع به مالکانی که از علفزارها، جنگل ها و تالاب ها محافظت می کنند به نصف کاهش یافت و به 250 میلیون دلار در سال رسید. ما می خواهیم این رقم برای 10 سال آینده به 500 میلیون دلار در سال بازگردد.

برای بیش از ربع قرن، سازمان حفاظت از طبیعت دست در دست کشاورزان برای حمایت از تولید غذای پایدار کار کرده است و لایحه مزرعه بخش مهمی از این رابطه است. من هنوز یک مزرعه متوسط ​​در ایندیانا دارم و این را مدیون دولت فدرال هستم که به من کمک کرد بخشی از مزرعه را به حفاظت از آن اختصاص دهم. آنچه در ملک من اتفاق می افتد، متوجه شدم، همه ما را تحت تأثیر قرار می دهد.

لایحه مزرعه همچنین باید از منابع پاک و فراوان آب شیرین محافظت کند. یکی از راه‌های انجام این کار از طریق برنامه‌هایی مانند برنامه مشارکت حفاظت منطقه‌ای (RCPP) است که تحت لایحه مزرعه 2014 ایجاد شد. کشاورزی حدود 80 درصد از مصرف آب در ایالات متحده را تشکیل می دهد. RCPP از مشارکت‌های دولتی و خصوصی که راه‌حل‌های محلی برای چالش‌های منابع طبیعی، از جمله مسائل مربوط به کیفیت و حفاظت از آب، و همچنین پیشگیری از سیل، انعطاف‌پذیری در هنگام خشکسالی، حفاظت از خاک و موارد دیگر را پیدا می‌کنند، پشتیبانی می‌کند.

یکی از اولویت های ما برای لایحه مزرعه جدید، حفاظت بیشتر از کیفیت آب است. به عنوان مثال، رواناب مواد مغذی از مزارع در مکان‌هایی مانند خلیج چساپیک، دریاچه‌های بزرگ و دهانه رودخانه می‌سی‌سی‌پی به مازاد آن کمک می‌کند. هنگامی که مواد مغذی وارد آبراهه‌های طبیعی می‌شوند، می‌توانند به انفجار جلبک‌هایی دامن بزنند که اکسیژن آب را کاهش می‌دهند و «مناطق مرده» اکولوژیکی ایجاد می‌کنند. در واقع، شکوفایی جلبکی سمی در دریاچه ایری، شهر تولدو را مجبور کرد در سال 2014 به آب بطری شده تکیه کند.

ما در سال‌های گذشته دستاوردهای قابل توجهی در این زمینه داشته‌ایم و برنامه‌ایم که تا سال 2025 بارگیری مواد مغذی را در آبراه‌های خود تا 20 درصد کاهش دهیم. ما با شرکت‌های کود به نیروها پیوسته‌ایم تا به کشاورزان در مورد “4Rs” آموزش دهیم: رویکردی مبتنی بر علم برای «منبع مناسب مواد مغذی را با سرعت و زمان مناسب در مکان مناسب» اعمال کنید. این برنامه اکنون بر نحوه استفاده از کودها در نزدیک به 3 میلیون هکتار زمین کاری در ایندیانا، اوهایو و میشیگان تأثیر می‌گذارد و با حمایت برنامه‌های صورتحساب مزرعه‌ای که به عنوان مثال به ما در حفاظت از کیفیت آب Fish Creek کمک کرده است، به سرعت در حال رشد است. ، نهری که به رودخانه سنت جوزف در اوهایو می ریزد. این نهر محل زندگی سه گونه صدف در خطر انقراض است، از جمله صدف مرواریدی پنجه گربه سفید که در هیچ کجای زمین یافت نمی شود.

لایحه مزرعه همچنین با پرداخت پول به کشاورزانی که تالاب ها را در اموال خود احیا می کنند، به ما کمک می کند تا از حوزه های آبخیز محافظت کنیم. این تالاب ها به عنوان فیلترهای طبیعی عمل می کنند و به کاربران پایین دست آب منبع تمیزتری از آب شیرین می دهند. به عنوان مثال، در دره می سی سی پی پایین، بودجه صورتحساب مزرعه به ما و شرکای ما کمک کرده است تا 700000 هکتار از زمین های کشاورزی حاشیه ای در دشت های سیلابی را به جنگل ها و تالاب ها بازگردانیم و از بازیابی خرس های سیاه در زمین های جنگلی جنگلی لوئیزیانا حمایت کنیم.

در نهایت، لایحه مزرعه حمایت مستقیم از حفاظت از زمین از طریق حق ارتفاق را فراهم می کند، که در آن کشاورزان موافقت می کنند که به طور دائم بخش هایی از زمین های خود را برای حفاظت کنار بگذارند. در سال جاری، پرداخت قبوض مزارع به مالکانی که از علفزارها، جنگل ها و تالاب ها محافظت می کنند به نصف کاهش یافت و به 250 میلیون دلار در سال رسید. ما می خواهیم این رقم برای 10 سال آینده به 500 میلیون دلار در سال بازگردد.

برای بیش از ربع قرن، سازمان حفاظت از طبیعت دست در دست کشاورزان برای حمایت از تولید غذای پایدار کار کرده است و لایحه مزرعه بخش مهمی از این رابطه است. من هنوز یک مزرعه متوسط ​​در ایندیانا دارم و این را مدیون دولت فدرال هستم که به من کمک کرد بخشی از مزرعه را به حفاظت از آن اختصاص دهم. آنچه در ملک من اتفاق می افتد، متوجه می شوم، همه ما را تحت تأثیر قرار می دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا