کسب و کار

نکاتی برای مبارزه با معایب زندگی کاری در خانه

اگرچه ایده رئیس خود بودن، تنظیم ساعات کاری و فعالیت در چهار دیواری خود دارای شایستگی و فواید قطعی است، اما دارای معایبی نیز برای خوداشتغالی و کارمند دورکار است. هنگامی که در سایه یک اورژانس بهداشت ملی رخ می دهد، یک لایه اضافی از ناراحتی و عدم اطمینان را اضافه می کند. در اینجا سه ​​نکته برای کمک به ایجاد تعادل سالم وجود دارد.

1. به برنامه کاری خود پایبند باشید

هر فردی که وقت خود را صرف کار در یک پایگاه خانگی کرده است، باید با عدم درک افرادی که فکر می‌کنند کار از خانه واقعاً به معنای کار کردن نیست، دست و پنجه نرم کند، اگرچه همه‌گیری به تغییر این پویایی کمک کرده است. این بار بر دوش شماست که ساعات کاری خود را تنظیم کنید، به آن پایبند باشید، در واقع در آن ساعات کار کنید و اجازه ندهید دیگران شما را از این ایده که واقعاً شاغل هستید منصرف کنند.

متأسفانه، زندگی در خانه حواس‌پرتی‌های خاص خود را دارد که می‌تواند نور با ارزش روز را بسوزاند و کارگران خوش‌نیت خانه را از پروژه‌های مهم عقب بیاندازد. علاوه بر وقفه های معمولی در 9 تا 5 (تماس با فروشنده، قطع برق، تصادفات، نیازهای حیوان خانگی یا کودک)، مرزهای شخصی وجود دارد که همچنان تحت فشار قرار خواهند گرفت.

اعضای نزدیک خانواده باید درک کنند که نمی توانید به آنها کمک کنید در طول روز کاری حرکت کنند یا حتی یک ساعت با تلفن چت کنند. اگر در خانه بچه دارید، تعیین محدودیت می تواند بسیار سخت باشد. از جنبه مثبت، اجازه دادن به بچه‌ها برای اینکه ببینند شما روی چیزی که دوست دارید سخت کار می‌کنید – حتی در قسمت‌هایی که دوست ندارید – می‌تواند بر انتخاب‌های شغلی آینده و کل نگرش آنها نسبت به کار تأثیر زیادی بگذارد.

2. مراقب تمایلات اعتیاد به کار باشید

کارایی و انعطاف‌پذیری از مهمترین دلایلی است که مردم می‌خواهند از خانه کار کنند، همراه با ساعات کاری کوتاه‌تر (چه کاری می‌توانید با هشت ساعت ضربه زدن به صفحه کلید، بدون وقفه با ایمیل یا جلسات روزانه کارکنان انجام دهید؟). اما گاهی اوقات انعطاف پذیری بیش از حد چیز خوبی است. وقتی دفتر شما همیشه آنجاست و منتظر است، با این ضرب الاجل که بالای سرتان است، خیلی سخت است که فقط در را ببندید و وانمود کنید که آن روز را ترک کرده اید. بسیاری از کارگرانی که در خانه کار می‌کنند متوجه می‌شوند که ساعت‌های بیشتری کار می‌کنند، نه کمتر، و در شب‌ها و آخر هفته‌ها وارد زمان کار می‌شوند، فقط به این دلیل که آنجاست و نمی‌توانند آن را نادیده بگیرند.

درست است که بسیاری از متخصصان کار در خانه، در مقابل هشت ساعت، پنج ساعت در روز دارند. با این حال، این بدان معنا نیست که آنها کمتر کار می کنند. ساعت‌ها اغلب به‌عنوان «ساعت‌های قابل پرداخت» محاسبه می‌شوند، به این معنی که به ازای هر ساعتی که صرف انجام کاری می‌شود، دقایق زیادی صرف انجام وظایف اداری بدون جبران می‌شود.

3. روی پس انداز پول شرط بندی نکنید

بدون رفت و آمد روزانه، ناهارهای اجباری و هزینه لباس مناسب دفتر، ممکن است به نظر برسد که کار از خانه برخی از هزینه ها را از بودجه شما کم می کند. اما هزینه های اضافی می تواند ظاهر شود. هزینه راه اندازی دفتر ممکن است شامل لپ تاپ، چاپگر، سرویس اینترنت، تلفن همراه، کارت ویزیت، میزبانی وب، خدمات تجاری و نرم افزار باشد. اگر قصد دارید تمام هزینه هر کدام را به عنوان کسر مالیات استفاده کنید، استفاده از تجهیزات موجود خود را برای تجارت خود فراموش کنید. خریدهای شخصی و تجاری برای مطابقت با قوانین مالیاتی باید جداگانه نگهداری شوند.

برای شروع، فقط در صورتی که به صورت آزاد یا پیمانکار کار می کنید، می توانید برای دفتر خانه کسر کنید. از زمان قانون کاهش مالیات و مشاغل (TCJA) در سال 2017، اگر کارمند هستید، دیگر نمی‌توانید از هزینه‌های کار غیرقابل بازپرداخت، از جمله کسر دفتر خانه کسر کنید. کارفرما.

بنابراین، قبل از اینکه سعی کنید نیمی از وام مسکن خود را برای «اجاره دفتر» یا کل هزینه اینترنت خود کسر کنید، دست نگه دارید. محدودیت های سختی برای مواردی که می توان به عنوان کسر یا اعتبار در بازگشت شما ادعا کرد وجود دارد. شما می توانید هزینه های معتبر مربوط به کار را کسر کنید، اما فقط درصدی را که واقعاً برای کار خود استفاده شده است. بنابراین اگر برای یک سرویس اینترنتی که همسر و فرزندانتان نیز از آن استفاده می‌کنند – و شما برای امور غیرمرتبط با کار – استفاده می‌کنید، نمی‌توانید تمام هزینه را کسر کنید – فقط قسمت (تخمینی) که منحصر به شغل است. امور مرتبط همین امر در مورد لوازم اداری، قبوض تلفن و آب و برق نیز صدق می کند.

اگر یک پیمانکار مستقل هستید، باید مالیات تامین اجتماعی (مالیات خوداشتغالی) و مالیات حقوق و دستمزد (هزینه ای که اکثر کارفرمایان نیمی از آن را پرداخت می کنند) خود را بپردازید.

شما می توانید نیمی از مالیات حقوق و دستمزد خود را به عنوان هزینه کسب و کار از کارفرما کسر کنید، اما، به طور کلی، یک مالک انحصاری کاهش شدیدی در صورتحساب مالیاتی خود نخواهد دید.

ختم کلام:

کار از خانه می تواند هیجان انگیز، توانمند و حتی سودآور باشد، مشروط بر اینکه نسبت به مزایا و معایب آن واقع بین باشید. چه یک فریلنسر، یک شرکت پاره وقت یا یک کارمند تمام وقت باشید که در روزهای خاص یا اصلاً به دفتر مراجعه نمی کنید، این راهی برای فرار از مشکلات رفت و آمد روزانه است.

اما مسئولیت‌های اضافه‌شده با آزادی همراه است، به غیر از برنامه‌ریزی، آینده نگری، نظم و انضباط شخصی و تمرکز – و بله، ساعت‌ها کار سخت بی‌وقفه. همانطور که بسیاری از کارمندان خانه به شما خواهند گفت، کار کردن از خانه آسان تر نیست. فقط یک مکان متفاوت است

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا