کسب و کار

کار در خانه (دور کاری):

مثالها :

1.دستیاران مجازی

یک دستیار مجازی را به عنوان یک منشی خارج از سایت در نظر بگیرید. منشی سنتی با هزینه های زیادی به یک شرکت می آید. اگر شرکت کوچک باشد، ممکن است نیازی به یک نفر تمام وقت نداشته باشد. دستیاران مجازی از خانه کار می‌کنند و اغلب از طریق چت، FaceTime، Slack یا سایر سرویس‌های بلادرنگ با رئیس ارتباط برقرار می‌کنند. آنها می توانند بیشتر کارهایی را که یک دستیار اداری سنتی انجام می دهد انجام دهند – پاسخ دادن به ایمیل ها. ایجاد اسناد تجاری؛ تماس با مشتریان؛ برنامه ریزی قرار ملاقات؛ و مدیریت رسانه های اجتماعی، حسابداری، و ورود داده ها – اما با هزینه کمتر. استعدادهای کلیدی برای این نوع شغل عبارتند از مهارت های ارتباطی خوب و برخی تجربه های اداری.

2.مترجمان

شرکت های بین المللی همیشه به مترجم نیاز دارند. آنها ممکن است فایل ها و اسناد را ترجمه کنند یا مکالمات و تماس های کنفرانسی را رونویسی و ترجمه کنند. افرادی که به زبان های غیر معمول صحبت می کنند حتی بیشتر مورد تقاضا هستند و این مشاغل خانگی فراوان هستند.

3.نمایندگان خدمات مشتری

بسیاری از شرکت ها، بزرگ و کوچک، کار خدمات مشتری خود را به نمایندگی های خانگی برون سپاری می کنند. بیشتر این نوع مشاغل مستلزم تماس‌های ورودی، کمک به افراد برای سفارش‌ها یا اطلاعات حساب هستند، اما برخی از آنها به تماس خروجی نیز نیاز دارند. اکثر آنها دارای یک برنامه کاری مشخص هستند – اگرچه در زمانی که شما در حال تماس واقعی هستید، دستمزد اغلب ساعتی (یا گاهی اوقات دقیقه) است.

صلاحیت‌های معمولی مورد نیاز برای این نوع شغل، مهارت‌های ارتباطی خوب و افراد است که اکثر کارفرمایان به بررسی پیشینه نیاز دارند. نتیجه کار سنتی خدمات مشتری، کار نماینده چت است که به طور زنده از طریق وب سایت شرکت یا رسانه های اجتماعی به سؤالات مشتری پاسخ می دهد.

4.ورود و رونویسی داده ها

اگرچه آنها می توانند دو نوع شغل متفاوت باشند، مشاغل ورود داده و رونویسی معمولاً به مهارت ها و صلاحیت های یکسانی نیاز دارند. ورود داده ها شامل وارد کردن حقایق و ارقام در یک برنامه نرم افزاری یا صفحه گسترده است. این می تواند شامل وارد کردن داده های حقوق و دستمزد، کاتالوگ یا اقلام موجودی یا کار با یک سیستم CRM باشد.

کار رونویسی شامل ایجاد اسناد از فایل های صوتی است. این معمولاً برای مشاغلی انجام می شود که به مستندات جلسات، کارگاه ها، تماس های کنفرانس یا پادکست ها نیاز دارند. در بیشتر موارد، کارفرما نرم افزار و سیستم مدیریت محتوای مورد نیاز کار را فراهم می کند. برای هر دو شغل، کارفرمایان عموماً به دنبال افرادی هستند که جزئیات گرا با مهارت های تایپ خوبی دارند.

5.مدیریت پروژه

مدیریت پروژه اغلب با رشته‌های مهندسی و ساخت‌وساز و اخیراً مراقبت‌های بهداشتی و فناوری مدیریت اطلاعات (IMT) مرتبط است. مدیران پروژه مسئول سازماندهی تیم ها و توسعه و اجرای برنامه هایی برای دستیابی به اهداف شرکت هستند.

نقش مدیر پروژه به سازمان و صنعت آن بستگی دارد. مدرک کارشناسی مدیریت اغلب برای مشاغل مدیر پروژه مورد نیاز است، اما به طور فزاینده ای برای شرکت ها رایج است که به مدرک کارشناسی ارشد نیاز دارند. همچنین گواهینامه های حرفه ای برای مدیران پروژه وجود دارد. برخی از عناوین شغلی رایج عبارتند از مدیر برنامه، تحلیلگر کسب و کار و مشاور فنی.

از کلاهبرداری ها اجتناب کنید

بدیهی است که مشاغل کار در خانه فاصله زیادی با تبلیغات قدیمی «پاک‌سازی پول درآوردن» داشته‌اند. اما هر کسی که به دنبال کسب درآمد بدون ترک خانه است، باید بسیار مراقب باشد.

تکالیف خود را با یک کارفرمای بالقوه کار در خانه انجام دهید. اطمینان حاصل کنید که شرکت تاسیس شده است. اگر نمی توانید مدرکی پیدا کنید که نشانی فیزیکی دارد و محصول یا خدماتی را می فروشد، بهتر است از آن اجتناب کنید. همچنین، حتما اطلاعات تماس را پیگیری و آزمایش کنید. بسیاری از کلاهبرداران وانمود می‌کنند که برای شرکت‌های معروف کار می‌کنند، چه به‌طور مستقیم یا به‌عنوان پیمانکار فرعی.

مانند هر شغلی، باید درخواست و احتمالاً مصاحبه وجود داشته باشد. هر کسی که به طور قانونی به دنبال استخدام فردی است، می خواهد با متقاضیان ملاقات کند – یا حداقل با آنها صحبت کند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا