کسب و کار

کار از خانه: 4 روشی که نوجوانان می توانند به صورت آنلاین درآمد کسب کنند و تجربیات ارزشمندی کسب کنند

با توجه به اینکه اینترنت بر بخش بزرگی از زندگی ما تسلط دارد و بر بخش بزرگی از زندگی ما تأثیر می گذارد، به خصوص در حال حاضر با راه اندازی کار از خانه، افراد بیشتری به دنبال راه هایی برای کسب درآمد آنلاین برای افزایش جریان درآمد خود هستند.

دانش آموزان دبیرستانی و کالج در موقعیتی قرار می گیرند که کارآموزی فیزیکی در محل کار ممکن است هنوز ممکن یا ایده آل نباشد. آنها نیز مجبور به استفاده از اینترنت شده اند. برای چنین نوجوانان خانه نشین، در اینجا چند راه برای کسب درآمد و کسب تجربه ارزشمند وجود دارد.

1.نظرسنجی آنلاین

  • چیست؟

احتمالاً یکی از ساده‌ترین راه‌های کسب درآمد برای نوجوانان، نظرسنجی‌های آنلاین پولی است. Swagbucks یکی از شناخته شده ترین سایت ها است و برای شرکت در چندین فعالیت مانند پر کردن نظرسنجی ها، تماشای فیلم ها و خرید و غیره پول پرداخت می کند. برخی از سایت‌های دیگری که نظرسنجی ارائه می‌دهند عبارتند از: Toluna، Telly Pulse، CashCrate (تجمع‌کننده سایت‌های نظرسنجی)، ValuedOpinions، OpinionBureau، Streetbees (برنامه) و غیره.

  • چگونه انجامش بدهیم؟

مرحله 1: با دادن اطلاعات اولیه شخصی در وب سایت ثبت نام کنید و یک حساب کاربری برای شما ایجاد می شود.

مرحله 2: نظرسنجی ها از طریق ایمیل ثبت شده برای شما ارسال می شود.

مرحله 3: تا جایی که می توانید نظرسنجی را پر کنید و امتیازات به حساب شما واریز می شود. اینها را همانطور که می خواهید بازخرید کنید.

  • چقدر می توانید درآمد داشته باشید؟

شما معمولا امتیاز کسب می کنید که می توان آن را به صورت نقدی (پی پال)، از طریق چک یا از طریق کوپن هدیه و کارت بازخرید کرد. شما می توانید 1000-2000 روپیه در هفته درآمد کسب کنید. برای کسب درآمد بهتر است حداقل در 8-10 سایت یا اپلیکیشن ثبت نام کنید.

2.طراحی تیشرت به صورت آنلاین

  • چیست؟

اگر استعداد هنری دارید، می توانید با ایجاد طرح هایی برای تی شرت درآمد کسب کنید. چندین وب سایت هندی و خارجی وجود دارد که به شما این امکان را می دهد. شما فقط در طراحی مشارکت دارید و لازم نیست نگران تولید، فروش یا ارسال تی شرت باشید. برخی از سایت های هندی عبارتند از TeeShopper، The Souled Store و My Home Store، در حالی که سایت های خارجی عبارتند از TeeSpring، Zazzle و غیره.

  • چگونه انجامش بدهیم؟

مرحله 1: یک حساب کاربری با وب سایت ایجاد کنید.

مرحله 2: برای برخی از سایت ها، می توانید به سادگی طرح را روی پیراهن ایجاد کرده و آن را آپلود کنید. برخی دیگر به شما امکان می‌دهند سبک تی‌شرت، رنگ‌ها و فونت‌های متن را انتخاب کنید، قیمت را تعیین کنید و پیراهنی را برای فروش آپلود کنید.

مرحله 3: اگرچه وب سایت کالای شما را تبلیغ می کند، اما اگر می خواهید کار خود را بفروشید، باید تلاش بیشتری برای بازاریابی طرح های خود در سایر کانال های رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک، اینستاگرام و غیره انجام دهید.

  • چقدر می توانید درآمد داشته باشید؟

وب سایت های مختلف روش های پرداخت خود را دارند که می تواند ماهانه یا طبق برنامه فروش آن باشد. برخی حق امتیاز 10-20٪ را پرداخت می کنند، برخی دیگر به شما اجازه می دهند که قیمت خود را بر قیمت پایه ثابت کنید و سود را حفظ کنید (30-300 روپیه در هر قطعه)، و برخی نیز قیمت ثابتی را پرداخت می کنند.

3.اجاره، فروش کتاب، تدریس خصوصی آنلاین، کار پروژه

  • چیست؟

اگر عاشق مطالعه هستید یا استعداد تحصیلی دارید، این شاید ساده ترین راه برای به دست آوردن پول در جیب باشد. می‌توانید کتاب‌هایتان را اجاره کنید، کتاب‌های مدرسه سال قبل را بفروشید، به بچه‌های دیگر آنلاین آموزش دهید و در انجام پروژه‌هایشان به آنها کمک کنید. همچنین می‌توانید با آموزش یا فروش دوره‌های آموزشی در پلتفرم‌های آنلاین مانند Udacity، Udemy یا Lynda درآمد کسب کنید، یا در سایت‌های تدریس آنلاین مانند Vedantu، TutorMe، TeacherOn و غیره ثبت‌نام کنید.

  • چگونه انجامش بدهیم؟

مرحله 1: برای سایت های تدریس آنلاین، ابتدا باید در سایت ثبت نام کنید. سپس از طریق یک مصاحبه آنلاین یا نسخه ی نمایشی مورد ارزیابی قرار می گیرید و اگر آن را پاک کنید، وارد هیئت خواهید شد.

مرحله 2: تنها چیزی که برای معلم آنلاین بودن نیاز دارید یک کامپیوتر یا لپ تاپ، اتصال به اینترنت و تخصص در موضوع خود است.

  • چقدر می توانید درآمد داشته باشید؟

با سایت های تدریس آنلاین، می توانید از 10000 روپیه تا 1 میلیون روپیه در ماه درآمد کسب کنید. اینها یا حقوق ثابت و یا بر اساس قرارداد ساعتی پرداخت می کنند. برای آموزش دوستان، همسایگان و آشنایان خود، بسته به کالیبر، سوابق تحصیلی و مهارت های آموزشی خود، می توانید با دریافت هزینه 200 روپیه در ساعت شروع کنید و با کسب تجربه به 500-1000 روپیه برسانید. بسته به پیچیدگی کار پروژه، می توانید بین 200 تا 1500 روپیه برای هر پروژه شارژ کنید.

4.داستان سرایی از طریق پادکست

  • چیست؟

اگر مهارت های خطابه خوبی دارید و عاشق داستان گویی هستید، از آن درآمد کسب کنید. پادکست مجموعه‌ای از فایل‌های صوتی یا تصویری دیجیتال است که کاربر می‌تواند برای گوش دادن دانلود کند. با نزدیک به 200 میلیون کاربر فعال ماهانه، 40 شرکت پادکست، و افزایش مداوم کاربران ناشی از قرنطینه‌های ناشی از کووید، کتاب‌های صوتی و داستان‌خوانی همه‌گیر شده‌اند.

  • چگونه انجامش بدهیم؟

مرحله 1: می توانید ضبط را با تلفن همراه خود شروع کنید، اما اگر می خواهید حرفه ای به نظر برسید بهتر است تجهیزات خوبی تهیه کنید. به میکروفون، فیلتر پاپ، کامپیوتر یا لپ تاپ و نرم افزار ویرایش صدا نیاز دارید.

مرحله 2: در مرحله بعد، به دنبال پلتفرمی باشید که بتوانید پادکست خود را پست و منتشر کنید. در حالی که اپل پلتفرم برتر پادکست است، موارد دیگری مانند پادکست گوگل، انکر، اسپاتیفای و غیره وجود دارد.

مرحله 3: ابتدا باید در پلتفرم ثبت نام کنید، سپس یک قسمت را ضبط کنید یا یک قسمت از قبل ضبط شده را آپلود کنید.

  • چقدر می توانید درآمد داشته باشید؟

شما می توانید از طریق حامیان مالی، تبلیغات، اشتراک، فروش محصولات، دوره ها و کالاها درآمد کسب کنید. هنگامی که حدود 500 بار دانلود کردید، می توانید شروع به کسب درآمد کنید، اما برای درآمد مناسب به تبلیغ کنندگان و حامیان مالی نیاز دارید که به دنبال مخاطبان بیشتر از بیش از 5000 شنونده هستند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا