متفرقه

خرید بهترین ساعت ها برای تناسب اندام

دستبند تناسب اندام هوشمند بلوتوث کلاسیک گریس

ساعت تناسب اندام هوشمند بلوتوث کلاسیک Grace ID116 Plus با بدنه ضد آب، ردیاب فعالیت ضربان قلب، کالری شمار، فشار خون، صفحه نمایش لمسی OLED برای مردان و زنان ارائه می شود.

اطلاعات بیشتر در مورد این ساعت:

  • صفحه نمایش رنگی 1.1 اینچی لمسی AMOLED. 5ATM مقاوم در برابر آب اه حالت شنا را تشخیص می دهد.
  • باتری با یک بار شارژ تا 14 روز کار می کند. ظرفیت باتری: 125 میلی آمپر ساعت
  • شارژ مغناطیسی ، شارژ بدون دردسر. نظارت بر استرس با تمرین تنفس هدایت‌شده برای کاهش سطح استرس. نظارت بر سلامت زنان  ردیابی و اطلاع رسانی چرخه قاعدگی.
  • PAI (هوش فعالیت شخصی)  ماتریس واحد برای ردیابی تمام فعالیت های مرتبط با تناسب اندام شما.
  • آهنگ 11 حالت ورزشی حرفه ای (از جمله یوگا و طناب پرش). با تشخیص خودکار فعالیت (دویدن و پیاده روی) در حال حرکت بدوید.

دستبد تناسب اندام ورزشی ضد آب بی سیم Togkart

دستنبد تناسب اندام با نام Togkart  که دستنبدی بی سیم بود و در برابر آب مقاوم دارای حسگرهایی مخصوص قربان قلب و بند فعالیت ردیاب است.

  • نظارت بر ضربان قلب:کنترل ضربان قلب به طور خودکار، بررسی کیفیت خواب، و همچنین 14 ورزش از جمله : تمرین، دویدن، پیاده روی و غیره و نیز تعیین نقشه مسیر شما توسط آن ردیابی میشود. مورد دیگر این است که به شما یادآوری میکند بعد از گذشت مدت طولانی و نداشتن فعالیت ، مجدد فعالیت خود را آغاز کنید.
  • پیگیری فعالیت های روزانه: کارهای روزانه شما از جمله : میزان کالری سوزانده شده شما، تعداد قدم هایتان، مسافت هایی که طی کرده اید را نیز ردیابی می کند. این کار به شما این امکان را میدهد که با انگیزه باقی بمانید و همچنین سبک زندگی سالم تری را دنبال کنید.
  • اعلان های تماس و پیام: طبق راهنمای کاربر گوشی میتوان از طریق بلوتوث به برنامه وصل شد، سپس با این کار لرزش ردیاب شروع به کار میکند و اطلاعاتی مربوط به تماس های ورودی و پیام ها را به شما نماش میدهد.
  • این دستنبد هوشمند ویژگی هایی مثل عملکرد تماس دارد که این امکان را فراهم میکند تا بتوانید تماسی را که دریافت میکند قطع کنید، همچنین شما قادر خواهید بود از طریق آن پیامک ارسال و نیز دریافت کنید ولی این قابلیت فقط برای تلفن های همراه اندرویدی قابل پشتیبانی است.
  • یادآوری زمان های عدم تحرک: زمانی اتفاق می افتد که شما برای مدت طولانی بدون حرکت هستید و فقط مینشینید که این کار برای سلامتی شما مناسب نیست، قسمت ورزش و سلامت: که مربطو به مراحل ورزشی است ( حسگرهای سه بعدی) ، میزان مصرف کالری و تمرینات ورزشی.

دستبند تناسب اندام هوشمند Aquaasian M3

مانیتور ضربان قلب Aquaasian M3 صفحه نمایش OLED بلوتوث 4.0 ضد آب ورزش سلامت فعالیت تناسب اندام دستبند هوشمند سیلیکونی یک بند تناسب اندام شگفت انگیز و جمع و جور است که ضد آب است و دارای کالری شمار و موارد دیگر است.

اطلاعات بیشتر در مورد این دستبند تناسب اندام:

  • ردیابی فعالیت تمام روز: مراحل، مسافت، کالری سوزانده شده، دقیقه‌های فعال را ردیابی کنید، می‌توانید فعالیت روزانه و زمان را روی صفحه نمایش OLED یا APP بررسی کنید.
  • صفحه نمایش لمسی TFT HD LCD، چهار رابط عملیاتی مختلف برای تغییر وجود دارد، نسبت وضوح: 128 × 64 پیکسل. باتری لیتیومی پلیمری 380MAH، زمان آماده به کار تا 2 روز شارژ کامل
  • فقط اعلان‌هایی برای مشاهده تماس‌ها و پیام‌ها روی مچ دست خود دریافت خواهید کرد: اعلان‌های دریافت/رد تماس، تقویم، پیامک و SNS (فیس‌بوک، واتس‌اپ، لینکدین، اینستاگرام و توییتر) روی صفحه نمایش، باند ردیاب تناسب اندام به شما اجازه می‌دهد هیچ‌وقت پیام‌هایی را از دست ندهید. موضوع.
  • برای اتصال باند تناسب اندام باید برنامه را در تلفن هوشمند خود دانلود کنید و بلوتوث تلفن هوشمند خود را روشن کنید

Hadwin Smart Band M4 – Fitness Band

دستبند هوشمندی به نام Hadwin M4 – Fitness Band که دارای نمایشگر رنگی در اندازه 1.1 اینچی و شارژ USB، دارای ردیاب فعالیت است. این دستنبد هوشمند به ردیاب سلامت مردان و زنان مجهز بوده و با همه گوشی ها از جمله گوشی های ios نیز کار میکند. نکاتی مهم در مورد این دستنبد تناسب اندام عبارتند از:

  • ردیابی تمامی فعالیت های روزانه: مسافت های طی شده، میزان کالری سوزانده شده، دقیقه های فعال بودن، که شما میتوانید فعالیت های روزانه انجام شده را روی صفحه نمایش OLED و APP مشاهده و بررسی کنید.
  • برای اینکه بتوانید به این دستنبد متصل شوید ابتدا باید برنامه را روی تلفن همراه خود نصب کنید سپس بلوتوث خود را روشن کرده و به برنامه وصل شوید.
  •  اعلن های تماس های ورودی و پیام های دریافت شده را میتوانید از طریق این دستنبد مشاهده کنید این اعلان ها عبارتند از : اعلن های دریافت و رد کردن تماس، پیامک های فیس بوک و اینستاگرام،SMS و غیره، تقویم . این ردیاب به شما این امکان را می دهد که هیچ یک از پیام های خود را از دست ندهید.
  • این دستنبد در طراحی شیک و بسیار سبک و همچنین با دوام تولید و عرضه شده است که پوشیدن آن و حمل کردنش بسیار راحت است، به همراه تسمه هایی از جنس سیلیکون های انعطاف پذیر و جامد برای راحت بودن بیشتر.

مورادی که هنگام خرید ساعت هوشمند باید توجه داشته باشید

-با توجه به نوع سیستم عامل گوشی خود اعم از اندورید یا IOS بودن ساعت هوشمن را انتخاب کنید.

-قبل از خرید از قیمت های ساعت های هوشمند اطلاع کسب کنید.

-تعیین کنید که برای چه کاری ساعت هوشمند را نیاز دارید.

-تمام قابلیت های ساعت هوشمند را مورد بررسی قرار دهید.

-از فروشگاه های معتبر خرید خود را انجام دهید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا